#1 Skrevet September 22, 2015 Selger nå vår A3 Beskrivelse Pen 3-Dørs 2010 modell Audi A3 selges. Bilen er meget pent brukt og har gått som bil nr 2 i familien - dvs med få kilometer kjørt og dertil lite slitasje. Fargekombinasjonen Ibishvit med sorte detaljer passer denne bilen meget godt, spesielt i sammenheng med det sorte og grå interiøret. Bilen har ekstra tonede ruter på sidene bak og i bakluke, noe som fremhever den hvite fargen ytterligere. Xenonlys bidrar til god sikt og et oppdatert utseende. Bilen har svært lite slitasje og fremstår som meget pen både innvendig og utvendig. 1,6 liters TDI motoren som den er utstyrt med er kvikk og behagelig, samtidig som den er svært drivstoffgjerrig. Bilen har et sportslig utseende, dette gjenspeiles også i kjøreegenskapene. Den er tett og fin og kjøre, og fremstår ikke som slitt eller nedgradert på noen måte. Bilen har oppvarmede sidespeil, noe som kommer godt med på kalde vinterdager. Utstyrsliste ihht da bilen ble bestilt: Aluminiumsdekor Audi hill hold assist Ekstra mørke ruter Lyspakke teknikkpakke Midtarmlene foran Norsk utstyr Oppbevaringspakke S line takkantspoiler Sol-/vippetak i glass Sportsratt med flat bunn Teknikkpakke Uten motorbetegnelse Siste service på bilen ble tatt 11.09.2015. Det ble da skiftet olje, oljefilter, bremsevæske, drivstoff/luft - og kupèfilter. Dette ihht servicegefte. Det ble ikke påvist feil eller mangler da servicen ble tatt. Neste service skal utføres på 90.000 km. Sist Eu kontroll ble foretatt 14.05.2014 - ingen mangler påvist. Frist for neste kontroll er 31.08.2016 Prisantydning: 163.500,- inkl. omreg. Årsaken til at bilen nå skal selges er at behovet for to biler har bortfalt - dette fordi jeg jobber 2/4 turnus. Jeg/vi har vært meget fornøyd med bilen, og kan varmt anbefale den videre. I friperiodene mine svarer jeg på mobil og mail. Når jeg er på jobb kan jeg nås på 52016291, pluss mail. Link til Finn.no - med flere bilder: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=64692628 Bilder av Interiør kommer ASAP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2015 Opp. Ny pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...