Anbefalte innlegg

Selger en G60 motor jeg brukte i 2013/2014 som en midlertidlig løsning.

Da jeg kjøpte den hadde den stått i 9 år, men den starta med en gang og gikk fint de mila jeg kjørte med den.

(Rundt 50-60 mil)

Vet ikke noe mer om tilstand annet enn at den starta lett og gikk fint når jeg brukte den.

 

Clutch på bildet er ikke inkludert i salgspris, men kan kjøpes i tillegg for 1000,- (Denne er brand new minus 50/60 mil. Orginal Sachs)

Selges som den står på bildene (Clutch etter avtale).

Har småting som starter,manifold,braketter,ic,luftslanger osv som kan kjøpes med billig.

 

1000,- !

 

IMG_1913_zps7swvkguw.jpg

IMG_1912_zpsrl1clkha.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ingen info om km-stand, servicer etc? Hvilke bil kom den fra? Skulle hatt meg et objekt å bruke som utgangspunkt for en totaloverhaling.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bladd igjennom endel PM'r nå og han jeg kjøpte den av sa den hadde gått 198000 da den ble tatt ut i 2004. Ingen feilslag og helt tørr og fin sa han også.

Den er fra en corrado.

Er totaloverhaling planen så er nok dette et greit utgangspunkt. Den gikk som sagt fint når jeg brukte den i 2013/2014.

 

Edit; Det har samla seg opp noen deler opp igjennom, så om du ønsker flere deler har jeg dette og som du kan få billig. (Luftslanger,IC,braketter, osv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper ingen denne motoren denne helga er jeg redd fattern kjører den bort til dal skog (søppla)

Så førstemann ut med 800,- kan hente denne i helga ! (Uten clutch. Kan kjøpes for 1000,-)

Har som tidligere nevnt flere deler som kan kjøpes med billig ! Har noe nytt og endel brukt.

 

Ring med på 99 43 13 63. Motoren står i Nannestad kommune ca 40 min nord for oslo. (Ca 1 mil nord for gardermoen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper ingen denne motoren denne helga er jeg redd fattern kjører den bort til dal skog (søppla)

Så førstemann ut med 800,- kan hente denne i helga ! (Uten clutch. Kan kjøpes for 1000,-)

Har som tidligere nevnt flere deler som kan kjøpes med billig ! Har noe nytt og endel brukt.

 

Ring med på 99 43 13 63. Motoren står i Nannestad kommune ca 40 min nord for oslo. (Ca 1 mil nord for gardermoen)

 

Bare så synd at det er så langt fra sunnmøre... 😕 SÅ mye trenger jeg ikke en motor at jeg tar ut på tur for en blokk😳

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan denne tråden slettes/stenges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.