Anbefalte innlegg

Da er tiden kommet for å manne seg opp og kjøpe 7-seter igjen, og i den anledning må jeg la Golfen reise.

Med nytt hus og delvis ny familie under tak, så kan jeg ikke ha bilen jeg hadde planer om ikke å selge.

Jeg kjøpte bilen av en hyggelig dame i 50-årene som hadde kjøpt denne bilen ny i desember 2005. Da hadde den gått 97000 km og hadde sommerdekk fra 2006. Så den har nok hatt et fredelig liv.

Jeg er eier nr. 2 og kjøpte den i Mai 2014. Den har nå gått 114000 km og jeg har ikke hatt noen spesielle ting å utsette på bilen. Byttet et speld på AC. Understellsbehandlet den med Tectyl. Dokumentasjon følger med. Lakket opp ene forskjermen og støtfanger bak pga kjøpesenterskade.

Det er noen småting. Frontrute bør vel kanskje snart byttes. Gikk greit gjennom EU kontroll, men den er 9 år. Og jeg opplevde en gang i vinter at vindu på førerside sluttet å virke. Men fikk resatt feil med VCDS, har ikke hatt flere problemer.

 

 

LINK TIL FINN

 

Ønsker ca 135000,- for bilen. Men kan høre på evt. bud.

 

Golf GTI.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.