Lokallagstreff på Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 1. oktober kl. 18.30

Anbefalte innlegg

Lokallagstreff på Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 1. oktober kl. 18.30!

Velkommen, velkommen, velkommen!!!

JMAN_131012_1574-Web1.jpg

Som mange sikkert har fått med seg, har vi lokallagstreff hver første torsdag i måneden, og oktober er intet unntak!

Vi møtes for litt hygge, mat og uformelt samvær, og har du noe å dele er det alltids noen med samme interesse!

(Jan Ivar, har du noe å fortelle denne gangen også? :D)

Ta GJERNE med en kone, kjæreste, venn eller verge, men møt opp! Ingen biter. Så mye.

Stedet er som vanlig Peppes Pizza i Tønsberg, midt i byen, midt i Vestfold.

(Vel ikke helt, 'midt i Vestfold' er strengt tatt et sted kalt Berggrenda oppi Høyjord et sted..)

Standardtekst:

Jeg gjentar til det kjedsommelige: Husk hvor det er lurt å parkere, bruk heller pengene på mat&drikke enn Europark..

Sikre steder er avgiftsfrie etter kl. 18, og er stort sett veier på oversiden av Nedre Langgate.

Jeg tar nok med skiltplater og slikt til de som trenger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer dessverre ikke, skal operere på Ullevål samme dag... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oida! Da må jeg bare ønske lykke til, og så sees vi i Horten senere!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til kristian å god bedring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God bedring bleken!

Jeg og en dukker nokk opp, og har muligens litt bilder og slikt på lur fra nokk en tur ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk pizzatreff i kveld!!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk pizzatreff i kveld!!!! :)

Har nettopp fått telefon fra Peppes som ville verifisere at vi kommer i kveld kl 18:30 - og at vi blir 12 stykker (reserverer alltid bord til 12 stk).

Da jeg sjekket her er det jammen litt igjen før vi fyller bordet ikveld, så kom igjen! Ellers tror Peppes-damen at jeg farer meg løgn.... :confused:

Det er lov å ta med dama, kjæresten, kollega, en kompis eller flere! Husk at vi har gode rabattordinger - men det er ingen spise/drikkeplikt!

Jeg gleder meg i alle fall til pizza og hyggelige folk - og så lurer jeg nå litt på turen Jan Ivar har vært på....! ;)

Vi sees, vel? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk meld. av Bjørn, så skal se hva jeg rekker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort referat!

Vi ble 7 stk med 'nye og gamle' medlemmer, og vi fikk bra service av (enda) en ny servitør. Stor brus (som de ikke serverer) fikk vi nå også! :D

Jan Ivar viste endel bilder fra Goodwood, (Må nok ha de på litt større skjerm en gang senere, så alle ser!!) og kunne absolutt anbefale å ta turen!

Chris tok en brus og hilste på og fikk skiltplater før han måtte ta opp båten. Håper å se deg igjen ved en annen anledning, Chris! :)

Vi skulle hjem til liten kattunge og handle på veien, så da vi dro i 20.30-tiden gikk også resten av følget.

Husk treff i Horten om to uker!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk ikke pizza i går pga litt andre greier!

MEN skal prøve og ordne fri den 15! sugen på nini pizza!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.