#1 Skrevet Juni 13, 2005 Etter ombygging til manuell så ble vi nødt til å kobble oss inn direkte på speedometer ved å legge en ledning fra sensoren på kassen og opp. Problemet er nå at speedo virker, men kun opp til 120km/h, noen som har peiling på hva som kan være galt??? Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2005 Detta var dårlig.... Ingen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2005 Det er jo ikke så mange som bygger om da. Og over 120 trenger du jo ikke speedometer. Fra spøk til alvor.. Kutter speedometeret eller stopper det bare på 120? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2005 Hvis du sjekker med et wiredia så kan du jo evt kontrollere om ledningene må innom andre steder for å få ting til å virke som det skal. og forskjell på automat kontra manuell osv. Finnes en link til en russisk side med masse diagrammer, men husker ikke linken i farta. Kan prøve å finne den når jeg kommer hjem. Prøve å huske å finne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2005 Ja tanken har slått meg, hva skal jeg med et speedo som går over 120km/h, men nei he he.... Har ikke sjekket koblingsskjema om det går innom noen andre plasser, men det skal vær likt på automat og manuell. Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg spør igjen; stopper nåla på 120 og ligger der, eller faller den ned til 0? Det jeg kanskje lurer på er om det kan være to givere feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2005 Det er bare en giver på kassa, men det er mulig det blir klikk hvis man drar opp egne ledninger i forhold til de orginale som er innom ecu osv.. Ikke vet jeg. Men linken til koblingsskjema er http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/Audi/ Mulig du finner noe fornuftig ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg spør igjen; stopper nåla på 120 og ligger der, eller faller den ned til 0? Det jeg kanskje lurer på er om det kan være to givere feks. Sorry, glemte å svare på det.. Nåla stopper bom på 120, men jeg kan nok med sikkerhet si at det går fortere. Må se om jeg får til å koble meg inn noen andre plasser for å få vekk denne feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2005 Dumt spørsmål sikkert, men du har sjekket at nåla ikke stopper i noe? Løsna filmen på instrumentet eller nåla står skjevt på eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2005 Dumt spørsmål sikkert, men du har sjekket at nåla ikke stopper i noe? Løsna filmen på instrumentet eller nåla står skjevt på eller noe? Ja det var faktisk noe av det første jeg sjekket, har nemlig montert noen chrome ringer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2005 Hva med å teste et annet instrument så du er sikker på at feilen ikke ligger der? Det er jo bare å feilsøke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 15, 2005 Har du tilgang til et oscilloskop kan du også måle giversignalet, men det er kanskje noe mer omfattende.. (her kan en også jukse litt og bruke linjeinngangen på lydkortet på en bærbar, og se på signalet i f.eks 'soundrecorder'..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...