#1 Skrevet September 24, 2015 (endret) Har en ubrukt RS4-grill til A4 B7. Passer KUN non s-line! Kjøpt feil, så kun pakket ut av eske. 1000,-/bud. Kan sendes, kjøper betaler frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2015 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2015 Ny pris! Er god kvalitet, ikke noe mjuk tynn jallaplast. Følger med forskjellige deksel alt ettersom en har parkeringssensorer eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2016 Hei. Er denne solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2016 Hei.Er denne solgt ? Hei, nei denne hadde jeg vist glemt! Nei den ligger her å samler støv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2016 Okei, min bror som var på jakt etter. Men han har nå endret planer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2016 Er lov å komme med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2016 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2016 Denne passer rett på DTM fronten ja? Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2016 Mener at DTM'n har lavere grill enn s-line, ergo den skal passe (uten at jeg skal garantere det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...