#1 Skrevet September 25, 2015 Hei der ute Vindusvisker motoren foran hakker og går treigt. Regner med at den er gåen. Finnes det rep sett, eller må den skiftes Regner med at den er kostbar. Noen som har brukt liggende, eller vet om sted man kan få tak til ok pris tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2015 prøvd å smurt opp gjennomføring og overføringsarmene/kulene til viskere. var det som plaget min c5 når de gikk tregt. ta av pusserarmene og spray rustløser etc tipper de kvikner til. mener jeg fant en diy på dette en eller annen plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2015 (endret) De fleste Audi sliter med dårlige viskerstativer, men heldigvis er de ikke veldig dyre og er 'overkommelige' å skifte hvis ikke du får smurt opp. Kan hende montering av en fettnippel kan funke ved renovering? Motoren er nok i orden, og jeg vil da regne med at stell fra alle C5 passer, så høggere eller NBS kan også være et alternativ hvis det står fast. Denne kan sikkert brukes: http://www.audiworld.com/forums/a4-b6-platform-discussion-34/here-good-one-how-repair-replace-your-wiper-transmission-2380870/ Youtube video: (det er også en 'part 2') 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...