Audi 80 typ81 lett prosjekt vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Hei,

 

 

Vurderer salg på 80-prosjektet mitt da tiden ikke strekker til.

 

Bilen er i utgangspunktet en hel og pen Audi 80 '86, veteran om 2mnd. Bilen er bare kjørt 114.000km! Historikk inkl kjøpskvittering medfølger..

 

Selges i utgangspunktet uten motor, men en komplett Competition 1.8 16V 140hk motor med tilhørende ledningsnett, alternativt en A4 B6 1.8T-motor kan følge med. Har ellers samlet sammen noen greie deler for å gjøre noe gøy ut av denne:

 

- typ85 80-Fanger med Tåkelys

- typ85 90/Coupe kanalskjørt

- typ85 90 5-trinns girkasse,travers og drivaksler

- 7.5x16 og 9x16 Azev A felger.

- Vinterdekk på 15" alu følger også med.

- Senkesett

- Golf2 Hjulbuer bak er innsveiset, men trenger litt jobb før det er klart for lakk. Bilen har ellers svært lite rust!

 

Det negative er altså at motor må monteres inn og at hjulbuene bak må fikses opp. Utover dette er det en ganske fiks ferdig veteranbil som kan bli en kul venteran-klassiker om man har tid og energi til å fullføre prosjektet.

 

Vanskelig å sette pris på denne, men prøver meg på 9.000 med 1.8 16v-motoren. 4000 ekstra så får du med 1.8Ten. Kan forhandles billigere uten enkeltdeler, men INGEN deler selges før bilen eventuelt er solgt.

2015-06-10 19.51.38.jpg

2015-06-10 19.51.51.jpg

2015-06-10 19.55.09.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du selger den ikke tilbake for det jeg solgte den til Magnus for da?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hade den aldri vært til salgs ;) FWD dette desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, synd om denne må gå i pressa eller som delebil. Dumper prisen til 7000 med motor, felger og alt som er av deler. Nå også veteran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.