#1 Skrevet September 25, 2015 Hei. Etter mer eller mindre et år med problemfri a6 måtte den jo begynne å tulle. Samboern som bruker bilen har i det siste sagt at a6n har begynt å ryke no veldig. Etter å tatt en tur ryker den blått under pådrag gjerne ved stopp på tomgang. Den går like godt og hører ingen forskjell på motorgangen. Etter å ha parkert ser jeg og masse oljeprikker på bakluka hvor dette stammer kun fra eksosen på høyre side. Samles ikke eksosen ved downpipe ved turbo? Hva tror folk kan være årsak til dette? Ingen feilkoder Min teori er vel slitte stempelringer Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2015 Hva er kilometerstanden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2015 350000 men motor skal være byttet en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2015 350000 men motor skal være byttet en gang. Hvis du vil ha noen svar så må jeg kanskje spørre en gang til: Hvor langt har motoren gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2015 Uvisst.... Gjennom oljepåfyllingslokket ser det helt fint ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...