#1 Skrevet Juni 13, 2005 Forrige eier av bilen min en 91mod. S2 har brukt "vanlig" rød servo olje og ikke audi sin grønne. Hvilke følger får dette? Er eneste mulighet å "flushe" systemet med audi sin egen olje? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Forrige eier av bilen min en 91mod. S2 har brukt "vanlig" rød servo olje og ikke audi sin grønne. Hvilke følger får dette? Er eneste mulighet å "flushe" systemet med audi sin egen olje? Robert nekter å tro at dette har noe å si. så lenge de ikke er blandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 Før jeg overhalte servopumpa på 200'en lakk den seriøse mengder olje. Den gikk på rød. Så flusha jeg med grønn og pumpa gikk over til kun å svette olje. Måtte ikke ha med flaska i bagasjen lenger, holdt å etterfylle et par ggr i måneden. Overhalte seff pumpa så den ble 100%, men jeg er ikke i tvil om at det var forskjell på den vanlige rød oljen og G002000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Ville fått driten ut, kun orginal som er å anbefale, mange som får problem med pakkninger og diverse etter at de har brukt "uorginale" servo oljer. Kun G002000 som gjelder på VAG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2005 Ser ikke ut som de er blandet. Meget ren olje som er der. Ringte møller for moroskyld, men der fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte finne på å kjøre en meter til da dette var utrolig risikabelt grunnet at hele systemet kunne begynne å lekke.....??? Syntes det virket litt rart så jeg tenke jeg fikk høre med dere her inne.... Takk for svar Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2005 Da blir det "flushing" av systemet.. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2005 hei. jeg kjører en quattro. min lakk servo olje som bare .... jeg bare tettet pumpen å fuller vanelig rød ole. ingen problem med at det lekker. har kjørt mang mil siden jeg tettet den, ikke tein til lekkarse eller svetting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...