#1 Skrevet Juni 13, 2005 Noen som vet om noen som lager carbon panser på mål? Og så lurer jeg på hvor man får tak i el åpner til shaved bakluke, evt også dører.. Hilsen Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 www.mrcarbon.se Flere som har carbonpanser på seatcupra.net, her er til og med et bilde av en gul ibiza med carbon panser. Si fra om du finner noen priser eller noe! har litt smålyst på et selv. Fant et eller to steder som hadde det, men kosta skjorta... PS! Du har fått med deg denne tråden om Seat/Skoda i klubben? PS2! Og ikke minst denne på bilforumet: Hvor mange Seat entusiaster er det i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 Og så lurer jeg på hvor man får tak i el åpner til shaved bakluke, evt også dører.. Hilsen Lasse Dette er det mange som har handla på Bilextra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Kan jo trekke panseret i wannebe carbon. Noen som vet om det blir bra egentlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2005 Kan jo trekke panseret i wannebe carbon. Noen som vet om det blir bra egentlig ? Kan jo få panseret "drapert" i ekte karbon også. Er/var en i Norge som gjør slikt for omtrent 2 lapper. Men da må panseret ha tilnærmet "klar til lakking" finish (sprøyesparklet og nedmattet) Husker ikke hva den karen heter eller hvor han holder til. Men han var ofte på be-4-you forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2005 Det er uaktuelt med Carbonpanser for min del om man ikke sparer noe vekt. Fake er ut. Noen som har hørt om priser på ekte carbonpanser da? Ser ikke noe i Bilextra katalogen, men er det kanskje noe de kan få bestillt altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2005 oki, vet også at det går ann å kjøpe noe på bilxtra eller noe som limes/smeltes på med varmepistol eller noe... var mere slikt jeg tenkte på, men må være jobb å få det pent i skøytene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2005 Thomas Holm: PS! Du har fått med deg denne tråden om Seat/Skoda i klubben?PS2! Og ikke minst denne på bilforumet: Hvor mange Seat entusiaster er det i Norge? Hørtes jo skikkelig kult ut å starte noe eget, eller ihvertfall parkere sammen på treff å sånn, har en god del planer for bilen min nettopp fordi jeg har lyst til å stille ut.. Selvfølgelig for å bli fornøyd å, jeg som må betale for det så.. Hvis jeg går for Carbon så blir det "the real deal" synes alltid at alle mods skal være "Ånkli".. Skal sjekke bilextra for shaved door kitet, bilen skal hellakeres så regner med at en del blir borte i den sammenhengen, masse på bilen som er unødvendig vet dere.. Antenne, håndtak, sideblinkere å sånn har vi ikke sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2005 Det er uaktuelt med Carbonpanser for min del om man ikke sparer noe vekt. Fake er ut. Noen som har hørt om priser på ekte carbonpanser da? Ser ikke noe i Bilextra katalogen, men er det kanskje noe de kan få bestillt altså? Mente ikke carbonpanser på Bilxtra. Tror det fremgår av sitatet i innlegget mitt at det er slikt solenoid-kit til kleen bakluke jeg mente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2005 Mente ikke carbonpanser på Bilxtra. Tror det fremgår av sitatet i innlegget mitt at det er slikt solenoid-kit til kleen bakluke jeg mente Aha! la ikke merke til at du ikke quota hele innlegget. Min feil! Lasse: Høres ut som du har et skikkelig prosjekt på gang ja! Blir nok helt knall! Lykke til, så kanskje vi sees på biltreff! Registrer deg på bilforumet og post i den tråden, så får du også melding om det skjer noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2005 Thomas Holm: Lasse: Høres ut som du har et skikkelig prosjekt på gang ja! Blir nok helt knall! Lykke til, så kanskje vi sees på biltreff! Registrer deg på bilforumet og post i den tråden, så får du også melding om det skjer noe! Takk for det.. Håper dette blir bra ja.. Skal regge meg å skrive inn.. Vært kult om det hadde skjedd no for oss med seat å.. SEAT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2005 kasdesign støper carbonpanser. Det er han som har støpt taket og panseret til Ts-racing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 15, 2005 Håvard Mellembakken: kasdesign støper carbonpanser. Det er han som har støpt taket og panseret til Ts-racing. Har de en hjemmeside eller no? bare å prøve på google kanskje...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 15, 2005 Jeg vil også ha Carbonpanser på bilen min!! Noen som vet hvor de selger til en fornuftig pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 15, 2005 Jeg vil også ha Carbonpanser på bilen min!! Noen som vet hvor de selger til en fornuftig pris? erebuni selger til din bil og ebay er full av slike panser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 15, 2005 kasdesign støper carbonpanser. Det er han som har støpt taket og panseret til Ts-racing. men så skal det sies att tommy og brede gjorde en KJEMPE jobb selv med carbonen, da de hadde blitt lovet en ting, men fikk noe helt anna en det de hadde fått forespeila.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 15, 2005 stemmer at de fikk noe annet enn de hadde håpet på. De har nok brukt en del timer på det etter at de fikk igjen bilen. Carbon er ikke lett å få bra. Kas har heller ikke drevet så alt for lenge med det ennå, men han blir vel bedre etter vært... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 15, 2005 Tipper jeg ringer inn ditt å hører.. Takk for mange bra tips så langt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 16, 2005 Finner også el åpner til shaved bakluke på http://www.tuning.no lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 20, 2005 Du kan ringe dit å høre, men kan vel ikke akkurat si at jeg anbefaler han. Kan hende du ender opp som Ts-racing og får noe annet enn det du håpet på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...