#1 Skrevet Juni 14, 2005 Hei sann. Jeg bare lurte på om det noen som vet hvor dette kan skaffes eventult hva noen sånn koster? Skulle hatt 2 stk plater i 20x20cm Svar gjerne her eller send meg PM. Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2005 Aluminium koster ikke mye. Stikk innom en smed eller metallverksted så fikser de i rett tykkelse og dimensjon. Burde ikke være noen problem i Bergen. Sjekka pris på dette selv da jeg skulle ha 5mm frontplate tykk til DIY forsterker. Husker ikke prisen desverre, men det var ikke avskrekkende. Det som koster er tiden de bruker på å kutte opp spesielle ønsker og konformede hull osv. så skal du kun ha en rettvinklet rektangulær plate så er det småpenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2005 Tusen Takk Anders! Da søker jeg opp nærmeste smed jeg. TAKKER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2005 Clas Ohlson har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2005 Skaffer det jeg!! Bare ring meg på jobb du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2005 Clas Ohlson har. Jo de har nok, men det spørs hvor tykk og hvor stor man skal ha dem, da de ikke har så stort utvalg. Jeg slipte ned en av Clas platene for å få til den skikkelig kule "børstet alu" looken, og det funka bra det. Men det er altså utvalget til Clas som er begrensningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...