#1 Skrevet Oktober 2, 2015 Trenger baklukespoiler til s6 c4, da den nye bakluken min har monteringshull for den. Helst med klips/skruer for monasje. Send gjerne bilder på pm. Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2015 Har en liggende uten bremselys, i fargen vin rød 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2015 Har en jeg også, mørk blå metallic. Tror jeg har bremselys også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2015 Har en jeg også, mørk blå metallic. Tror jeg har bremselys også. Har du alt som skal til for å montere den? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2015 Skal sjekke opp i morgen kveld. Montering er jo bare to M6 muttere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2015 Det skal også være en pakking mellom spoilen og bakluka på begge sider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2015 Det skal også være en pakking mellom spoilen og bakluka på begge sider De to som sitter i hullene til hengslene du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2015 har spoiler jeg også med skruer og pakninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2015 Tenker mellom bakluka og spoileren, sånn at det ikke kommer vann inn i bakluka mellom skrue festene :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 26, 2015 Mangler fortsatt bremselyset til denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...