#1 Skrevet Oktober 3, 2015 Er det noen som kan ta bilde eller fortelle mag hva det skal stå av merker på baksiden av en ekte vossen felg? Har ett sett som ble kjøpt som ekte.. Men er litt i tvil. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2015 Kan du ikke legge ut bilder av baksiden på de du har kjøpt da? Bør vel være merket med både "Vossen" og felgtype me jeg husker ikke nøyaktig hva som står på mine. Hvilken Vossen felg er det snakk om? Bør jo være mulig å søke opp en salgsannonse ett sted med lignende felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2015 Har ikke bilder her, står ikke vossen.. Men står hy618. Er cv3 felger det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2015 http://rajawali.us/?attachment_id=1767 sa selger det var vossen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2015 Jepp, faren med å handle på ebay men prisen var bra, så greit nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2015 Jepp, faren med å handle på ebay men prisen var bra, så greit nok ahh, ja sant. men om det e ekte eller ikke vet jeg ikke. sikkert meir en bra nok om det er kopi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...