#1 Skrevet Oktober 3, 2015 Heisann. Fikk problemer med tankmåleren på bilen min i dag. Plutselig datt den i bunn og fikk feilmelding på feil med tankmåleren. Fikk pris fra Møller på 8.500,-. Er dette noe som kan fikses selv? Må hele pumpen osv byttes? Takk Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2015 Prøv å ta ut baksetepute.. Start opp motor.. Skru av 3 skruer på lokk på passasjer side. Prøv å flytt litt på ledningene der. Kan være dårlig kontakt. Var slik på min. Har virket siden.. 8500 kr spart for meg! Bakseteputen sitter i klips av plast. Nappe rett oppover i forkant.. Disse bør du bytte senere, da seteputen kan være litt løs etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2015 pass på å ha lite drivstoff om du skal ta ut sendere.. Sitter en på hver side av bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...