#1 Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Tenkte jeg skulle sjekke om noen har bruk for denne før jeg kaster den. 02a girkasse fra en vw beetle 2.0 gått en stund med lavt oljenivå, og diffen raste tilslutt, så det er hull i fremre del av diffhus og inn til clutch, men bakre del er hel, og resten av girkassa fungerte helt til diffen raste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2015 Denne kunne jeg tatt, men Moss blir liksom litt langt unna. Har du girkasse kode ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2015 Ikke såå langt da CZM etter hva jeg kan finne på chassinr, men har ikke sjekka på selve kassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2015 Hold den av til meg da, må høre med en kompis som er i Drammen en gang i blandt om han kunne plukket den opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2015 Jupp, blir ikke liggende kjempe lenge, men ut uka skal jeg tåle;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2015 Noe interesse for denne? blir kasta mandag eller tirsdag tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...