#1 Skrevet Juni 14, 2005 Hva skal man velge? Er det verdt prisen og kjøpe rustfritt anlegg? Eller er vanlig nok? Og hvor stor er prisforskjellen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2005 Vanlig er helt ok! Det er ivertfall min mening..Har 3" vanlig på S2`en å det virker ivertfall helt fint!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2005 hvor lang levetid ha vanli eksosanlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2005 Alt etter hvor du bor og veiforholdene der vil jeg tro..vanlig stål er nok ikke så veldig gla i salt! Spørst også hvor tykt rørgodset du har som emne er..vanskelig spørsmål med andre ord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2005 Det er som regel 3ganger dyrere med rustfritt og dessuten er det litt vanskligere å sveise. Jeg bygger som regel bare vanlig stål anlegg for jeg syntes at rustfritt ikke forsvarer sin høye pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2005 Skal du ha bilen under 5 år er det lite poeng i å bruke penger på rustfritt dersom du ikke får det veldig billig.. Skal du ha bilen *lenge* er det verdt å koste på rustfritt. Det er ihvertfall min mening, men kan jo være veldig vanskelig å forutse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg skal ha den til jeg dør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg kjøpte 3 toms rustfritt feritta anlegg til S2. Kom på ca: 4500. Fra downpipe med 2 potter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2005 hvor i hele verden kjøpte du det? brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg kjøpte 3 toms rustfritt feritta anlegg til S2. Kom på ca: 4500. Fra downpipe med 2 potter. Innbruddspris eller ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2005 hvor i hele verden kjøpte du det? brukt? Kjøpte meg Mig sveiseapparat og satte i gang. Mye rør og bend som skal tilpasses.Har aldri sveist før, men resultatet ble slett ikke verst. Mye arbeid med vinkelsliper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2005 hva er det da som er ferrita med det? begynte å lure på om jeg var blitt direkte snodd for penger når jeg fikk pris på annlegg i gøteborg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2005 hva er det da som er ferrita med det?begynte å lure på om jeg var blitt direkte snodd for penger når jeg fikk pris på annlegg i gøteborg.. Jeg fikk også pris på ferdig sveist anlegg og fant ut at jeg kunne kjøpe meg et sveiseapparat og heller prøve selv. Vil sveise grenrør og downpipe senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...