Eksosanlegg Rustfritt eller vanlig?

Anbefalte innlegg

Hva skal man velge?

Er det verdt prisen og kjøpe rustfritt anlegg?

Eller er vanlig nok?

 

Og hvor stor er prisforskjellen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig er helt ok! Det er ivertfall min mening..Har 3" vanlig på S2`en å det virker ivertfall helt fint!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lang levetid ha vanli eksosanlegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt etter hvor du bor og veiforholdene der vil jeg tro..vanlig stål er nok ikke så veldig gla i salt! Spørst også hvor tykt rørgodset du har som emne er..vanskelig spørsmål med andre ord! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er som regel 3ganger dyrere med rustfritt og dessuten er det litt vanskligere å sveise. Jeg bygger som regel bare vanlig stål anlegg for jeg syntes at rustfritt ikke forsvarer sin høye pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha bilen under 5 år er det lite poeng i å bruke penger på rustfritt dersom du ikke får det veldig billig.. Skal du ha bilen *lenge* er det verdt å koste på rustfritt. Det er ihvertfall min mening, men kan jo være veldig vanskelig å forutse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha den til jeg dør ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 3 toms rustfritt feritta anlegg til S2. Kom på ca: 4500. Fra downpipe med 2 potter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor i hele verden kjøpte du det? brukt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 3 toms rustfritt feritta anlegg til S2. Kom på ca: 4500. Fra downpipe med 2 potter.
Innbruddspris eller ??? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor i hele verden kjøpte du det? brukt?

Kjøpte meg Mig sveiseapparat og satte i gang. Mye rør og bend som skal tilpasses.Har aldri sveist før, men resultatet ble slett ikke verst. Mye arbeid med vinkelsliper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det da som er ferrita med det?

begynte å lure på om jeg var blitt direkte snodd for penger når jeg fikk pris på annlegg i gøteborg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det da som er ferrita med det?

begynte å lure på om jeg var blitt direkte snodd for penger når jeg fikk pris på annlegg i gøteborg.. :)

 

Jeg fikk også pris på ferdig sveist anlegg og fant ut at jeg kunne kjøpe meg et sveiseapparat og heller prøve selv. Vil sveise grenrør og downpipe senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.