#1 Skrevet Oktober 6, 2015 Hei. Vår gamle A6 begynner å bli sliten og vi har gått til anskaffelse av ny passat. Denne bilen det er snakk om http://forum.vacn.no/showthread.php?256670-Enda-en-quot-Dkv-quot-inn-i-familien!-A6-2-5tdi-manuell-Nå-med-oppgradert-stereo Den har vært i daglig bruk frem til i dag hvor vi går over til den nye bilen. Selges som delebil/repobjekt grunnet følgende: Har begynt å ryke blått og spytter noe olje ut av høyre eksosrør. Møller trodde det kunne ha noe med slitte stemelringer å gjøre. Gåen drivknute v. side samt pixelfeil i speedometer. Det kommer en blåselyd ved gass i høyt gir. Bilen går like bra. Sprekk i bunnpanne (3-4 dråper over natten. Ellers har jeg byttet følgende i de 3 årene jeg har hatt den. Turbo, ny kjøpt hos Jonus, ikke bytteturbo Bremser inkl noen kalipere. Fått utbedret dynamo. Nye multireimer og overhalt strammer. montert dobbeldin spiller. byttet 4 dører til noen uten/minimalt med rust. De er sølvgrå men dreit i det når jeg har foliert bilen. Dieselfilter er nettopp byttet. Bakrutevisker med motor Det positive med bilen: Starter alltid i all slags vær Andre dysespisser og ny programvare. Går godt. 6 trinns manuell kasse uten ulyder i drivverk foruten drivknute v. foran. Tight og fin ellers i understell. Bjønnsterk bil fra bunnen med 0,65 i forbruk Nesten strøkent skinninteriør med varme i bakseter. Sportsratt og navi i Fis (som mangler pixler) Pris settes til 20000,- for hele bilen. PS hjul er solgt, piggfrie vinterdekk selges med. Bilen han hentes og kjøres for egen maskin. Eu godkjent. Anders 90938011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...