#1 Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67032323&searchclickthrough=true veldig bra bil selges grunnet kjøp av ny bil:) tunet til 210hk forge 007 ventil mvh leif olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2015 ingen som vil ha seg vinterbil? står med vinterhjul montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2015 Oppdatert finn annonse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2015 Ny pris, bud vurderes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2015 Jeg syns at du annonserer en bil som du ikke får kjøpt. Med tanken på at hjulene på bilder ikke er med, for min del blir det ikke intr når det står at ting ikke følger med som er tatt bilde av og "lager" annonsen din. Ellers pen bil som jeg kunne kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2015 Jeg syns at du annonserer en bil som du ikke får kjøpt. Med tanken på at hjulene på bilder ikke er med, for min del blir det ikke intr når det står at ting ikke følger med som er tatt bilde av og "lager" annonsen din. Ellers pen bil som jeg kunne kjøpt Beklager at eg ikkje har oppdatert bilder, lagt til noen tidlegere bilder av hjul/bil, skal få tatt nye og legge ut. 19'lm kopiene tenkte eg sko bruke på s2'en men hvis det er avgjørende ved evt kjøp så kan det diskuteres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...