#1 Skrevet Oktober 6, 2015 Skal bytte eksoshus på en precision turbo jeg har, er det noe man burde passe på i den sammenhengen ? eller er det bare å skru av og flytte over det andre huset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2015 Lurer på det samme..Og finnes det eksoshus for 57mm turbin til precision turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2015 Skal bytte eksoshus på en precision turbo jeg har, er det noe man burde passe på i den sammenhengen ? eller er det bare å skru av og flytte over det andre huset Ikke noe hokus pokus med det, så fremt det er rett serie Tom: det gjør det helt sikkert, bare google litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2015 oki, da prøver vi ja gjør det Tom Erik, jeg hadde en 5557 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...