#1 Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Selger min 14' Golf GTI Performance Pris 399k. 59k km. Bud vurderes.. Bilen er levert med absolutt alt ekstra utstyr som var mulig å bestille. (Har i alle fall ikke funnet noe som ikke er på bilen...) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65918496 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2015 *BUMP* fornuftige bud mottas... Kan selges på OEM 18 GTI hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2015 Hadde sikkert vært lurt å oppgitt km.stand... Får man ikke GTI med webasto? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2015 Takk! skal fikse! Ikke som jeg vet i alle fall, ikke et tilvalg som var mulig. Kan mulignes ettermonteres uteom Møller? Min har Defa på varme/motor/batterilader/GPS sporing etc. (Vittig når verkstedet skal ha service på bilen og man får varsel "real time" på kart på mobilen at bilen blir kjørt opptil 120 km/t et sted det definitivt var noen 120 km/t sone sist jeg var der ... :-) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2015 Oppdatert med link til finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65918496 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2015 Bump.. Kan også selges med nye 19" Polar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2015 bømp... Kongebil med alt utstyr, nybilgaranti og en herlig lyd, veigrep og drag som garantert planter et stort glis i ansiktet til den som prøver den Innbytte kan vurderes i noe "morsomt" som kan være ny "nr 3 bil". Bør da være i GOD stand, ha nok HK og ikke være skrudd "i filler". I utgangspunktet står nok ei "voksenboble" med motoren bak og 3 sylindre som peker hver sin vei på menyen (aka 911), men alternativer vurderes løpende, men jeg er nok kanskje litt sær ift tilstand på det jeg kjøper brukt.. ... Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2016 Opp.. Bud mottas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2016 Ny pris!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...