VW Golf GTI Mk7 Performance selges. ALT utstyr...

Anbefalte innlegg

*BUMP* fornuftige bud mottas... Kan selges på OEM 18 GTI hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde sikkert vært lurt å oppgitt km.stand... ;)

 

Får man ikke GTI med webasto?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! :) skal fikse!

 

Ikke som jeg vet i alle fall, ikke et tilvalg som var mulig. Kan mulignes ettermonteres uteom Møller?

 

Min har Defa på varme/motor/batterilader/GPS sporing etc. (Vittig når verkstedet skal ha service på bilen og man får varsel "real time" på kart på mobilen at bilen blir kjørt opptil 120 km/t et sted det definitivt var noen 120 km/t sone sist jeg var der ... :-) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.. Kan også selges med nye 19" Polar....

IMG_3094.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bømp...

Kongebil med alt utstyr, nybilgaranti og en herlig lyd, veigrep og drag som garantert planter et stort glis i ansiktet til den som prøver den :)

 

Innbytte kan vurderes i noe "morsomt" som kan være ny "nr 3 bil". Bør da være i GOD stand, ha nok HK og ikke være skrudd "i filler". I utgangspunktet står nok ei "voksenboble" med motoren bak og 3 sylindre som peker hver sin vei på menyen (aka 911), men alternativer vurderes løpende, men jeg er nok kanskje litt sær ift tilstand på det jeg kjøper brukt.. ...

 

Ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp.. Bud mottas..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.