#1 Skrevet Oktober 7, 2015 Holder på å skifter bærearmer på v8. Hvilken rekkefølge pleier dere og montere dette? setter bærearmen inn i innerkant først, så stabstag og deretter opphengskule? Eller opphengskule og stabstag først? Får forbannet ikke på opphengskulen igjen etter og ha montert som i første rekkefølge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2015 Bærearm i travers , så tre inn stabstag i bærearm , så opphengskule inn i fjærbein Sistnevnte kan være litt vanskelig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2015 Samme prosedyre hos meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2015 Jeg har løsnet stabstagboltene endel med hell, litt lettere å snike innpå bærearmen da. Hjelper også på kula. Jeg har allikevel bakset med spett og en snøfreser til hjelp for å holde den nede, så dette er en 'morsom' del av disse bilene! Bilen må stå på bukker på begge side, men det har du sikkert skjønt helt selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...