Anbefalte innlegg

Vurderer nå å selge unna min VW Touran grunnet jeg har kjøpt tilbake min gamle bil, og trenger en første bil med 5 seter. Kjøpte denne Touranen selv i Mars 2015 og har vært svært fornøyd med den. Byttet nylig bremseskiver, klosser, klosseholdere og overhalte glidedelen på kalipperne bak. Bremsene frem er fortsatt gode. Det ble også nylig byttet G40 kamsensor grunnet litt startproblemer enkelte ganger tidligere, ikke ett feilslag siden. Den var også inn hos Møller tidligere i sommer for reg.reim skifte og vannpumpe.

 

Alle seter og deler for ombygging til personbil har jeg liggende. Har pr nå tatt ut dørkdekslene i bagasjerom, men har alt dette liggende. Sommer på 18", og vinterhjul på 17".

Det er montert sideskjørt, baklukespoiler og vindavvisere, 3 stk Bosch "1000m" i grillen, samt mørkere baklykter av forrige eier.

 

Denne er utstyrt med RNS-310 radio, sportsseter i stoff, lagringsluker i tak og dørk bak, xenon, corner lights, lys som svinger ved rattutslag, multifunksjonsratt, mørkere ruter ++.

 

Pr idag står det montert extrem stereo i med 3 stk 18" LIB 1881-D1 i 300L kasse, LIB 3500.1 forsterker på 3.5kw, 53mm2 strømkabler, 1 ekstra Biltema AGM 95ah batteri, Audison LRx 4.1K 4 kanaler og Blam Live 165.85 frontsett samt Pioneer DEH-80PRS som head-unit.

Fører og passasjerdør samt bakluke er dempet med 2 lag Silent Coat for minst mulig vibrasjon og forbedre lyd i frontsett.

Bilen kan så klart selges uten stereo, med orginale høyttalere og radio montert. Har alle orginale deler liggende.

 

Km.stand på bilen er straks 150 000km, og reg.reim byttet på 149 000km. Bremsene er knapt kjørt 10 mil med, samme etter G40 sensoren ble byttet.

 

Pris med stereo: 105 000,-

Pris uten stereo: 90 000,-

 

Prisen er prutbar ved kjapp handel.

IMG_1144.jpg

IMG_1145.jpg

IMG_1147.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av interiør og stereo:

 

- - - Updated - - -

 

Beklager for at enkelte av bildene er snudd 90 grader..

IMG_2011.jpg

IMG_2013.jpg

IMG_2015.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montering av frontset, oppgradert strømkabel til dynamo 53mm2 samt jording på batteri er også 53mm2.

IMG_1862.jpg

IMG_1857.jpg

IMG_1860.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Blame frontsett og flere valg av forsterkere kan følge med til ekstra kostnad..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SOLGT for lenge siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.