Bakstilling S2 ønskes kjøpt til et spesielt prosjekt

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en Citroen C4 som det sitter audi 5´er og drivlinje i. I bakstillingen sitter det S2 travers og diff, men resten er hentet fra Coupe quattro. Dette takler ikke effekten i tillegg til hjemmelagde bærearmer som ikke sentrerer hjulet korrekt og boltsirkel som er ukurant.

 

Søker derfor etter S2-deler så jeg får komplett S2-bakstilling, gjerne med større bremser, slik at jeg får godt med skrubb bak. Er det med coilovere er dette bare et pluss.

 

Send meg gjerne hva dere har med priser og kanskje noen tips om hvem som kan ha.

 

Hilsen Max.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette prosjektet får du legge ut en tråd om!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal lage en tråd om den snart. Bilen er ikke den oransje som ligger på finn.

Her er et bilde av den fra siden.

11222529_10153198559352499_8760381986733750954_n.jpg

 

Har fått tilbud om en 90 20v sedan bakstilling. Har skjønt at denne er ganske lik som S2, men er det mulig å bytte over til andre nav så jeg får 5x112 boltsirkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har orginale s2 coupe bærearmer bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var tøff vi var borte på omvisning hos dere i teltet på hovedtreffet rudskogen då hadde dere knekt noe i diffen bak og dere ventet på ny/brukt. Takk for dere tok dere tid til forklaring og omvisning. :)

 

Prosjektråd hadde vært kjekt ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.