#1 Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) Hei! Er på jakt etter en Audi S4 2.2T eller 4.2 V8, som prosjekt bil. Dette betyr kort og greit at jeg er på jakt etter en billig S4 som har en del feil og mangler. Til dømes ødelagt girkasse, starter som ikke funker, osv osv. Vurderer alt! Flott om den står på Vest landet men kan selvsagt også hente i resten av Norge. Som sagt alt vurderes, EU feil osv sov har ingen ting og si! Er ikke kresen for og si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2015 Hva er billig? Tenker du billig i innkjøp, eller billig når du tenker på innkjøp + alt du trenger av deler? Hva med en av disse S6'ene? http://forum.vacn.no/showthread.php?278687-S6-2-2-Avant-EU-OK-meget-pen-bil-selges-26-000 http://forum.vacn.no/showthread.php?278670-S6-PLUS-nylig-EU-ok-men-trenger-noe-pleie-kr-40-000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2015 Når jeg seier billig mener jeg 0-28.000kr. Med manuell kasse, bilen kan ha alt av feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2015 Er S6'en til 40.000 med manuell kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2015 Er S6'en til 40.000 med manuell kasse? Ja. S6 PLUS er alltid med manuell 6 trinns. 326hk, V8 med 40V som er mer moderne og bedre konstruert enn de eldre åtterne som sitter i alle andre C4'erne. Ellers vil jo den til 26 også være et meget godt kjøp. Den er relativt pen og god stand, så der blir jobben din å skifte fra automat til manuell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2015 (endret) For og begynne med , så er S6 plus motoren en 32V , som de andre C4 og prefacelift A8 V8`ene er. 40V kom på C5 og A8 Facelift Den har litt mer snacks i toppene som gjør at den yter litt mer en standard 4.2 (høyere kompresjon , fancy ventiler ++ ) Men lite som skiller den sånn konstruksjons messig i forhold til Vanlig 4.2 AEC i S6 , annet en innmaten i toppene og 8 coiler istedet for fordeler tenning. Ellers er det meste likt som vanlig V8 , mtp braketter , service deler +++ Eneste minuset er ABH motoren i S4 V8 , som er kjent for å bruke olje , så vær obs på dette (AEC S6 er langt bedre på oljeforbruk) , fordeler med S4 V8 er at alle er 6trinns manuell girkasse , Automat kom ikke før S6 (Dog en veldig holdbar automat). Så å si alle V8 har skivebremser , men de første i 93 fikk Ufo (svindyrt å skifte , styr unna) S4 2.2 har Ufo. S6 Plusen til Steiner , burde være ett godt kjøp (Må vel vente på Finn.annonse for å få se bilder ) Men god mulig å få tilbake kronene man invisterer i denne. Tross alt en bil det er lagt 855stk av Kun slått av Sedan V8ene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2015 Skjønner, skjønner! Har siklet lenge etter Audi S4/S6, S6 plus er jo helt sykt!. Hvor står bilen hen (Så det sto Drøbak på et tideligere innlegg) Rekner ikke med du har anledning til og kjøre den lengre vest for salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...