Ø.K nedre reg reim deksel til 5'er fra 2.5tdi

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så er jeg ute etter nedre reg reim deksel til 2.5 20vt fra 2.5TDI motor. Noen som har? :)

 

47249400

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes to ulike typer, avhengig av om oljepumpa kommer fra 100 eller A6.

Og en av dem har dessuten nedre indre og nedre ytre.

 

Så litt bedre spesifikasjon av hva du trenger er nok lurt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes to ulike typer, avhengig av om oljepumpa kommer fra 100 eller A6.

Og en av dem har dessuten nedre indre og nedre ytre.

 

Så litt bedre spesifikasjon av hva du trenger er nok lurt.

Ja okei, det viste jeg ikke. Skal se åssen type oljepumpe jeg har imårra!

Takk for tipset😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er dl nr på pumpa mi 074 115 109 søker på Google så ser det ut som at den kommer ifra LT og t4.

Ser sånn ut.

uploadfromtaptalk1444469960630.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tar nærbilde av pumpa er det lettere å skjønne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tar nærbilde av pumpa er det lettere å skjønne.

 

Dette var det nærsmeste bilde jeg hadde på mobilen. motoren sitter i bilen, må få av IC'n for å kunne ta nær bilde. Skal prøve få tatt litt bedre bilde i uke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den kommer fra T4, og med det nedre strammehjulet som er montert, så er dette en type som skal ha et indre metalldeksel og et ytre metalldeksel.

Det indre metalldekselet inneholder blant annet en liten pinne som strammehjulet skal ha tredd et øye inn på.

 

Jeg har med stor sannsynlighet slike deksler liggende, kan sjekke i løpet av et par dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den kommer fra T4, og med det nedre strammehjulet som er montert, så er dette en type som skal ha et indre metalldeksel og et ytre metalldeksel.

Det indre metalldekselet inneholder blant annet en liten pinne som strammehjulet skal ha tredd et øye inn på.

 

Jeg har med stor sannsynlighet slike deksler liggende, kan sjekke i løpet av et par dager.

 

 

Hatt mye overtider på jobb så har ikke fått tatt bedre bilde av pumpa. Men den er med stramme hjul på olje pumpa og jeg mener at den kommer fra T4 og LT og ja det ser ut som at den må ha bakre og fremre deksel ;)

Fant du noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt mye overtider på jobb så har ikke fått tatt bedre bilde av pumpa. Men den er med stramme hjul på olje pumpa og jeg mener at den kommer fra T4 og LT og ja det ser ut som at den må ha bakre og fremre deksel ;)

Fant du noe?

 

Dette kan vel ikke koste stort hos Møller? Har du sjekka om det er et enklere og billigere alternativ?

 

Jeg har liggende begge nedre deksler, både bakre og fremre, her ligger jo verdien først og fremst i brydderiet med å pakke og sende.

Pluss at bakre deksel av og til går i stykker ved at bolten til strammer-armen ofte bøyes/ryker når strammeren løsner under drift, så det er kjekt å ha liggende et par ekstra slike.

Kan havne i din postkasse for 400 inkl frakt.

Dersom du vil ha det så send meg PM for utveksling av penger og adresse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan vel ikke koste stort hos Møller? Har du sjekka om det er et enklere og billigere alternativ?

 

Jeg har liggende begge nedre deksler, både bakre og fremre, her ligger jo verdien først og fremst i brydderiet med å pakke og sende.

Pluss at bakre deksel av og til går i stykker ved at bolten til strammer-armen ofte bøyes/ryker når strammeren løsner under drift, så det er kjekt å ha liggende et par ekstra slike.

Kan havne i din postkasse for 400 inkl frakt.

Dersom du vil ha det så send meg PM for utveksling av penger og adresse.

 

 

Jeg sjekka her på jobben, men dem var utgått og fikk ikke tak i dem :(

Men jeg fant en dele motor på hogger'n her på lillehammer på fredag og tok alle deksler fra den til 150kr :) Skal prøve dem til uka og se om dem passe, hvis ikke så kan jeg prøve dine da vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.