#1 Skrevet Oktober 10, 2015 Selger en navi+ spiller. 1500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2015 Fungerer alt på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2015 Fungerer alt på denne? Hei. Jeg har ikke selv brukt den, kjøpte en 2din midtkonsoll til min bil, og da fulgte spilleren med. Men vil tro at den fungerer som den skal. Hva mener du om alt fungerer? Jeg kan teste den i min isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2015 Har en slik i min bil der radioen ikke funker, så du må teste at antenne inngangen er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Har en slik i min bil der radioen ikke funker, så du må teste at antenne inngangen er i orden Da skal jeg få sjekket det i morgen. Edit: Alt virker å være i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2015 Er prisen diskuterbar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2015 Er prisen diskuterbar? Føler den er verdt prisen. Solgte en for noen mndr siden for samme pris. Rimelig sammenliknet med f.eks ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2015 Opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2015 Ligger her fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2015 Bud over 1000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 26, 2015 Ingen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 26, 2015 Ingen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 26, 2015 kanskje lurt å si hvilken bil denne passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 26, 2015 kanskje lurt å si hvilken bil denne passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 26, 2015 kanskje lurt å si hvilken bil denne passer? Gen1 a8, A4 b5, a6 c5, a3 8l. Men må ha 2-din midtkonsoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 26, 2015 kanskje lurt å si hvilken bil denne passer? Gen1 a8, A4 b5, a6 c5, a3 8l. Men må ha 2-din midtkonsoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 26, 2015 Må disse kodes opp mot bil visst man kjøpe den? Eller er det bare å montere å trykke inn koden på spilleren? Så skal alt fungere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 26, 2015 Må disse kodes opp mot bil visst man kjøpe den? Eller er det bare å montere å trykke inn koden på spilleren? Så skal alt fungere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 26, 2015 Må disse kodes opp mot bil visst man kjøpe den? Eller er det bare å montere å trykke inn koden på spilleren? Så skal alt fungere? Bare å montere og taste kode ja. Har gjort det på den blå b5'en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 26, 2015 Må disse kodes opp mot bil visst man kjøpe den? Eller er det bare å montere å trykke inn koden på spilleren? Så skal alt fungere? Bare å montere og taste kode ja. Har gjort det på den blå b5'en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 26, 2015 Tar du et bud på 800kr inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 26, 2015 Tar du et bud på 800kr inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 26, 2015 Tar du et bud på 800kr inkl frakt? Dessverre. 1000kr pluss frakt er minste pris. Dette er billig sammenliknet med f.eks ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 26, 2015 Tar du et bud på 800kr inkl frakt? Dessverre. 1000kr pluss frakt er minste pris. Dette er billig sammenliknet med f.eks ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 27, 2015 Vil denne funke i en Skoda Yeti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...