Anbefalte innlegg

Selger et interiør jeg har stående.

Sort skinn.

Helt og pent. Lite hull på førerstolen. Kun en liten rund rift i læret. Selve trekkstoffet bak er helt. Så hullet utvider seg ikke og kan trolig limes så det nærmest ikke synes. Skaden er på størrelse med en femtiøring. Maks.

Er også en liten skade på en nakkestøtte.

Er åpen for bud og kan godt selge det i deler hvis noen ikke skulle trenge alt.

20151011_161051.jpg

20151011_161131.jpg

20151011_161119.jpg

20151011_161114.jpg

20151011_161107.jpg

20151011_161057.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke årsmodell er det fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000 hvis jeg husker rett, men hvis du tenker forhold til passform så er den uforandra oppgjennom årene, eneste forandringen er på pluggen til airbag, anbefaler der å bare klippe av den på interiøret man alt har og koble inn den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000 hvis jeg husker rett, men hvis du tenker forhold til passform så er den uforandra oppgjennom årene, eneste forandringen er på pluggen til airbag, anbefaler der å bare klippe av den på interiøret man alt har og koble inn den :)

Det som er problemet jeg har 2003 bil men setene er før så mangler kontakta jeg skal ha og det som er til belte siden det også ble byttet på de nyere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, du kan jo skaffe deg nye korrekt plugger via møller da? De pleier ikke være så ille priset :)

Men tar du bilde av plugg så kan jeg sjekke om den matcher

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, du kan jo skaffe deg nye korrekt plugger via møller da? De pleier ikke være så ille priset :)

Men tar du bilde av plugg så kan jeg sjekke om den matcher

Ordner det i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger noe plukk fra disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt bortsett fra airbagpluggene (bare bruke fra gamle interiøret) og plastikken utapå justeringahjulet på førerstolen. Viste seg å være knet plastikk. Kan jo da fortsatt justeres. Men mangler plasten. Ellers komplett med samme skavanker som tidligere :) åpen for bud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.