#1 Skrevet Oktober 13, 2015 Ønsker og kjøpe en golf mk1 eller mk2 Er ikke innteresert i cab og ikke i automat, alt annet er greit Helst i Trøndelag,møre og romsdal.. men kan kjøre et stykke også. Pris max 20tusen,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2015 interessert i golf mk1 prosjekt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2015 Automat i disse er kult og genialt så ikke avskriv det helt om du får ett godt tilbud. Eg liker automatkassene i disse veldig godt de girer finere en nyere mercedeser men kjører du mye motorvei blir turtallet litt plagsomt i lengden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2015 Beklager men glemte og skrive at den må være i bruksstand.. Skal brukes som bil nr2 :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2015 Automat i disse er kult og genialt så ikke avskriv det helt om du får ett godt tilbud.Eg liker automatkassene i disse veldig godt de girer finere en nyere mercedeser men kjører du mye motorvei blir turtallet litt plagsomt i lengden. Har aldri prøvd det, så det må prøves da ja :-) hvis jeg kommer over en så :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...