#1 Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Da jeg plutselig endte opp med å kjøpe en annen Golf, legger jeg min nåværende ut for salg. Info om bilen: Årsmodell: 1981 Gir: Automat Motor: 1,5l Km.stand: noe usikker, men måler viser 81000 km. Farge: hvit Interiør: rødt Bilen er hel og grei, men har sine skavanker. Frontplate bør byttes, og fremskjermene lider av 'Veng pass form'. Lakken er så som så, men et godt utgangspunkt. Ellers sviver bilen som en katt, hadde full flushing av kjølesystem i våres hvor det også ble tatt service på motor hos verksted. Servicehefte har i løpet av årenes løp forduftet, hvor det følger med en del kvitteringer på utført arbeid. Hjulbuer er pusset rene for rust, påført kjemisk rustfjerning før det ble oppsmurt med zink og tectyl. Det er mye nytt på bilen, fra gummiheng til eksos, lister, klips med mer. Detter er i utgangspunktet en LS med tilhørende krom/sort gummi lister, men er montert nye helsorte som et resultat av lite utvalg på originale listeverk. (Originale medfølger, dog i dårlig stand) Godt utgangspunkt for oppussing uten alt for mye rust. Pris kan diskuteres, med en indikasjon på NOK 35.000,- uten BBS slik den står nå. UPDATE: bilen blir solgt ferdig EU godkjent f.o.m 05/11-15. Link til tråd på bilen: http://forum.vacn.no/showthread.php?270458-Golf-1-81-Q-tiP Pris og 'pakke løsninger' kan derfor diskuteres. Kontaktinfo utover forumet: Mail: arne_egge@hotmail.com Tlf: +47 95031872 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2015 Oppdatert informasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...