#1 Skrevet Oktober 15, 2015 (endret) Heisann folkens Bergen Gatebil arangskjerer Streetmeet den 1. november, er dere med å "innta" treffet ? skriv ja under om DU er med. 1. Kjell Ettesvoll 2. Fredrik Gjellestad 3. Peter Dale Risløw 4. Steffen Vik 5. Ole-Jørgen Frimann Nilsen 6. Øystein Algrøy ( vert medlem 1.nov) 7. Steffen Vik 8. Martin Håvik 9. Geir Berhovde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2015 Ja! Tenker det [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2015 ser det går ann å kontakte treffansvarlig bjarte osberg og gi beskjed om kor mange vi er som kommer så holdes det av plass til oss tlf 47 70 23 83 epost bjarte@bergen-gatebilklubb.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2015 Eg er med 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2015 ser det går ann å kontakte treffansvarlig bjarte osberg og gi beskjed om kor mange vi er som kommer så holdes det av plass til oss tlf 47 70 23 83 epost bjarte@bergen-gatebilklubb.no Har send han ein mail på om dei har ei max grensa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2015 Jeg stiller med min B5! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2015 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2015 Må prøve å komme her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2015 Håper eg er hjemme og kan komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2015 Jeg og prøver å ta turen utover 😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2015 Tar turen utover med min S3 😃 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2015 Får ta turen å lufte 90'n ein siste tur på sommersko i år! : )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2015 Lurer på om jeg tar med meg 90'en en tur :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 29, 2015 Må dessverre melde avbud, da det ble en ekstra øvelse med band før konsert neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 31, 2015 Har to kompiser som har lyst å stå med oss i morgen. Kommer til å melde seg inn i klubben i morgen da de får med neste år på kjøpet fra i morgen av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2015 Ser ut som det passer for min del, men det blir "regn vasket" bil, vasket den skikkelig i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 31, 2015 Skal vi samles en plass først, også kjøre samlet? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 31, 2015 Treff plassen kl 13:30 ? Men då skal du på listo og då som den 10.bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 31, 2015 Treff plassen kl 13:30 ? Men då skal du på listo og då som den 10.bilen? Sett meg opp du :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 1, 2015 Godt og ryddig oppmøte i dag 😃👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 1, 2015 Va synd ein ikkje kunne komma..... men sånn e da av og til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...