Audi S3 8L 1.8T 1999 - Lader ikke over 3000 i 4, 5, 6 gir

Anbefalte innlegg

Hei!

Problemet jeg sitter med er at bilen ikke vil lade over 3000 omregninger i 4, 5 og 6 gir. Turboen spoler opp fra 2500 men, når den treffer 3000 så stopper den opp og da akselererer tregere. 1, 2 og 3 gir fungerer helt fint.

Hva jeg har gjort/prøvd:

- N249 bypass (kanskje ikke relevant, men ordnet et par andre problemer)

- SAI delete

- Oppgradert til TFSI coiler

- Nye tennplugger

- Ny N75

- Ny LMM/MAF

- Byttet Bensinfilter

- Byttet til en bensinpumpe på 225 LPH

- Testet en annen bensin trykk regulator

- Trykktesta alt mellom LMM/MAF til Innsug (holdt godt over 1 bar uten lekkasje)

- VAG-COM har ikke gitt meg noe særlig feilmeldinger, skal ta et nytt søk veldig snart.

- Bilen er chippa, ukjent merke. Men tror det er BSR imed det er luftfilter kit fra dem på bilenm.

Jeg har så langt fått gjort litt logging på Block 115. Den requester 1.5 bar og får 1.5 bar i 1-3 gir. I fjerde og oppover så requester den 1.5 bar inntil 3000 rpm da faller den ned. Begge blockene som viser hva den requester og får viser det samme.

Håper noen av dere kan hjelpe meg litt her, begynner å bli lei av å kaste penger på det her uten hell. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.