#1 Skrevet Oktober 16, 2015 (endret) Hei, Komplett interiør gis bort Dørene ser hele og rimelig rustfrie for alderen, lite bulker noen hakk i lakken. gis bort eske med dørlåser og noe andre greier gis bort Alt gis bort ellers så blir det kastet sender ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2015 Bump! Bud mottas gjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2015 Oppdatert pris! Bud mottas! Det er nok mulig og lage en ordentlig stol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2016 bump! Alt gis bort mot henting ellers så blir det kastet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2016 har du hele låsen til bakluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2016 gitt bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2016 Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2016 Er interiøret gitt bort? Sent fra min SM-G800F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2016 Jeg tar det om du fortsatt har det. Kan hentes fort. Send en PM eller en SMS til 99462375, så avtaler vi nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2016 Jeg tar det om du fortsatt har det. Kan hentes fort. Send en PM eller en SMS til 99462375, så avtaler vi nærmere. Står at det der gitt bort. tror det er det samme som ligger på finn.no til 500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...