Anbefalte innlegg

Har merka en knirkelyd på passaten til fruen, og den kommer ved f.eks når jeg står stille og skal begynne å rygge. Prøvde fremover men da kom den ikke. Hører oxo den lyden når jeg får et nykk i bilen ved sakte kjøring. Lyden kommer bare fra venstre siden fremme..

 

Har lest at dette kan komme fra noen foringer i bærearmen, men har prøvd å rikke på denne armen men kunne ikke høre noe da. Kan det være motorfeste kansje?? Er det noen her som har hatt dette problemet?? Er forresten en passat (3B) 1,8T

 

 

Hilsen frustrert.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok sansynligvis bærearm ja, ta deg en tur innom merkeverksted å hør med dem, fikk bytta 2armer på min A4 B5 (samme hjuloppheng som 3B) på garantien, tror det var nedre bakre arm som dekkes av denne.

Må nesten benytte anledningen til å skryte litt av møller, (eller var det VAG sentralt?) som etter mitt syn kanskje har fått litt mere negativ omtale enn di fortjener...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok sansynligvis bærearm ja, ta deg en tur innom merkeverksted å hør med dem, fikk bytta 2armer på min A4 B5 (samme hjuloppheng som 3B) på garantien, tror det var nedre bakre arm som dekkes av denne.

Må nesten benytte anledningen til å skryte litt av møller, (eller var det VAG sentralt?) som etter mitt syn kanskje har fått litt mere negativ omtale enn di fortjener...

 

Hmm stemmer det da...på den kampanjen som var for litt sida???

De tok mine nedre fremre på min hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm stemmer det da...på den kampanjen som var for litt sida???

De tok mine nedre fremre på min hvertfall

fikk bytta i forrige uke... sa til dem at jeg leste på internet at VAG sentralt har bestemt at garantien skal gjelde til 200.000, og da var alt greit! Lite som er så digg som å finne ut at man får deler og arbeid for over 7000kr gratis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk bytta i forrige uke... sa til dem at jeg leste på internet at VAG sentralt har bestemt at garantien skal gjelde til 200.000, og da var alt greit! Lite som er så digg som å finne ut at man får deler og arbeid for over 7000kr gratis!

 

Men er det ikke sånn at bilen heller ikke kan være eldre enn 5 år : klø :

 

Men takker for alle svar.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk bytta i forrige uke... sa til dem at jeg leste på internet at VAG sentralt har bestemt at garantien skal gjelde til 200.000, og da var alt greit! Lite som er så digg som å finne ut at man får deler og arbeid for over 7000kr gratis!

 

Men er det ikke sånn at bilen heller ikke kan være eldre enn 5 år : klø :

 

Men takker for alle svar.. :)

 

min er 7år, og di tok ikke betalt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min er 7år, og di tok ikke betalt....

 

Ringte VW lokalt, de sa det ikke fantes noen garanti som dekket det.

hmm... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte VW lokalt, de sa det ikke fantes noen garanti som dekket det.

hmm... : klø :

 

Samme her,måtte betale selv, 1600 kr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redigert:

 

Null garanti her i Sverige ihvertfall, på en 7 år gammel A4 som er kjørt 110k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med VW og de sier at bilen vår ikke ligger i registeret deres..

Men jeg så på linken du la ut bjørn-tore og der sto det at de tok alle passat-er frem til 99 modell, og vi har en 00 modell.. Vi bør vel få d dekt uansett??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med VW og de sier at bilen vår ikke ligger i registeret deres..

Men jeg så på linken du la ut bjørn-tore og der sto det at de tok alle passat-er frem til 99 modell, og vi har en 00 modell.. Vi bør vel få d dekt uansett??

 

JA!! Jeg hadde en 2000 mod 2.5 TDI 4M. Kjør hard på!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA!! Jeg hadde en 2000 mod 2.5 TDI 4M. Kjør hard på!! :)

 

Gir opp. Ringt hit og dit, må bare innse at det ikke vil bli dekka av kanmpanjen. Får beskjed om at bilen er for ny, og at kampanjen bare dekker noen 2000 modeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir opp. Ringt hit og dit, må bare innse at det ikke vil bli dekka av kanmpanjen. Får beskjed om at bilen er for ny, og at kampanjen bare dekker noen 2000 modeller.

 

hmm : bh : SNAKKER om urettferdig system. Muligens kun 2.5 TDI som gikk under 2000 mod fra vw : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok sansynligvis bærearm ja, ta deg en tur innom merkeverksted å hør med dem, fikk bytta 2armer på min A4 B5 (samme hjuloppheng som 3B) på garantien, tror det var nedre bakre arm som dekkes av denne.

Må nesten benytte anledningen til å skryte litt av møller, (eller var det VAG sentralt?) som etter mitt syn kanskje har fått litt mere negativ omtale enn di fortjener...

 

 

Hvor gammel kan bilen være da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gammel kan bilen være da?

 

 

Godt spørsmål, men min er hvertfall 98modell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også en fæl knirkelyd i min Bora 02 modell. Leverte bilen på AS Bil Gjøvik i dag, og fikk nu telefon om at det kom fra foringene i stabstagene, og at dette var en garantisak. De blir skiftet førstkommende fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.