#1 Skrevet Oktober 18, 2015 (endret) Må desverre selge min 85` VW Jetta mk2 GT, da jeg sliter litt med plassen Se Finn.no for info og bilder [http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66615880&searchclickthrough=true Utropspris: 26.000 (Veteran, så her slipper du omregistreringsavgift). Tar gjerne imot bud! Ønsker helst at denne går til entusiast Jeg kan nås her på forumet via PM, på mail: Equallon@hotmail.com, eller på telefon 949 86 229 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2015 Sjelden bil, men hadde jeg vært deg hadde jeg satt på plass den originale førerstolen og den originale grillen. Selv om den Recaro-stolen utvilsomt er god, så tipper jeg den hadde blitt mer lettsolgt da. Bare et tips .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2015 Hadde jeg bare hatt delene... Dette er blitt montert for mange år siden, så originalfront og sete er nok borte for lenge siden desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2015 Opp og hopp! Pris kan diskuteres, ser helst at denne blir solgt videre til entusiast, gjerne i klubben ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2015 Ny Finn.no link Opp og hopp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2015 Opp Ny pris ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2015 Dersom noen vil komme med bud så er det bare til å fyre løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2015 Opp med seg! Sliter med å få plass til denne desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2015 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2015 Fortsatt for salg, over 4000 visninger på Finn.no nå, men ingen respons Bud ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2015 Opp! Ingen som kunne tenkt seg denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 25, 2015 Opp! Har fått tak i dekslene under ratt og dash nå Noen som vil gi meg et bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 25, 2015 Opp! Har fått tak i dekslene under ratt og dash nå Noen som vil gi meg et bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 1, 2016 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...