#1 Skrevet Oktober 19, 2015 Har en 06mod Touareg 3.l.tdi. Hvordan får jeg den til å være i laveste høyden på luft understellet når jeg kjører? Når jeg står stille får jeg den ned på det laveste men med en gang jeg begynner å kjøre heiser den seg opp et hakk. Har prøvd på Auto,sport og comfort på demper innstilling også. Noen som vet hva jeg må gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2015 Laveste stille er berre for lasting, og ikkje for køyring. Men du kan justere høgda ved hjelp av vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2016 Vil å ha bilen lavere. Var inne på vacom igår men fant ikke ut hvordan man gjor det. Så vil jeg ha tåkelys som kjørelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2016 Her er oppskrift for senking. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2016 Trur du må ha longcoding for å få kode tåkelysa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...