#1 Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Hin dagen begynte kjølevifta å gå for første gang (som eg har hørt) Men.. Den går konstant. Begynne å gå med ein gang eg starta bilen, og stoppar ikkje før etter ca 30sek etter at tenning er slått av. Har lest ut denne feilkoden: 001682 Fan 1 Control Circuit P0692 - 000 - Short to Plus Finn ikkje noke vetigt på internettet. Nokon som har eit tips å komme med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2015 Pell av pluggen til føleren, se om det fortsetter. (ikke spør meg hvor den er, sjekk motortegningen under en av delelistene som er klistret i dette forumet! Skal jeg tippe, vil jeg tro i bakkant av motoren, gjerne en blå eller grå føler inn på et vannrør..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2015 Det var styreenheit til eine vifta som var gåen. Den sitt fysisk på sjølve vifta, så måtte byte komplett vifte (med styreenheit) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...