#1 Skrevet Oktober 19, 2015 Har en 2004 Audi A6 å lurer på om noen husker hvordan man kan synke justering av temperaturen på denne slik at man slipper å stille inn både fører og passasjer siden , slik at man endrer begge ved å juster opp og ned på den ene ... Bilde av panelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2015 Gjør vell det når du trykker auto? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2015 prøvd å holde nede Auto i 4-5 sekunder å sett om det hjelper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2015 Takk for tips , ikke prøvd dette så skal teste om dette funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2015 prøvd å holde nede Auto i 4-5 sekunder å sett om det hjelper? Testet dette men dette funket ikke , mener å huske at det er 2 knapper man må trykke på eller noe jeg ... Noen andre forslag her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2015 Hold inne Auto og + (på fører siden) Begge måter funker på min A4 B7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2015 Hold inne Auto og + (på fører siden)Begge måter funker på min A4 B7 ¨Prøvd dette også , men funker fortsatt ikke på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2015 Tror faktisk bare klimautgaven med 'Auto'-knapp på begge sider gjør dette, men rett meg hvis jeg tar feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2015 Har du sjekket instruksjonboken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Jeg og lurer på dette! Mener det sto at man måtte trykke +/-, men ikke fått det til å funke. Irriterende å måtte bytte på begge sider Edit: man holder inne auto på biler med to autoknapper, så blir den synkronisert. Du kan prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2015 Har du sjekket instruksjonboken? Ikke sjekket - - - Updated - - - Jeg og lurer på dette! Mener det sto at man måtte trykke +/-, men ikke fått det til å funke. Irriterende å måtte bytte på begge sider Edit: man holder inne auto på biler med to autoknapper, så blir den synkronisert. Du kan prøve det Ikke fått dette tl å funke jeg heller ... å jeg har bare 1 auto knapp også ... men justering av temp på begge sider .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...