#1 Skrevet Oktober 19, 2015 Har en fæl lyd fra pusserne, de er nye. Er det slik det er eller er det noe galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2015 Hvor har du kjøpt viskere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2015 Bilxtra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2015 Har hatt både Biltema, Bosch og Valeo som har hørtes slik ut, men det er nok oftest bare pga. at gummien er ny og veldig myk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2015 Har hatt både Biltema, Bosch og Valeo som har hørtes slik ut, men det er nok oftest bare pga. at gummien er ny og veldig myk.. Synes de på videoen høres steinharde ut. Mulig jeg er inhabil siden jeg jobber på Audi, men orginale viskere utklasser det meste jeg har prøvd. Ikke er de så mye dyrere heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2015 738 kr for 2 stk på Sulland Tromsø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...