#1 Skrevet Oktober 19, 2015 Skal bytte temperaturgiveren på min Bora V5,men finner ikke ut kor den sitter Noen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2015 Hjelper dette? http://uk-mkivs.net/topic/253667-golf-v5-agz-g62-coolant-sensor-location/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2015 Takker Tord,men det virker som om at det ikke er likt på min bil. Det ligger 2 følere/givere der pilen viser,men dei har eit anna støpsel enn på den grønne G62 giveren eg har kjøpt. Kanskje eg har fått feil type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2015 Kanskje eg har fått feil type? Ikke utenkelig, VW byttet kontakter på de fleste modellene rundt 2001. Jeg vet ikke hvorfor... De gamle er firkantet med spor, de nyere har en rund side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2015 Ikke usannsynlig Per Dei to giverne eg har funnet er firkantet med spor,og den nye har lengre kobling og ei rund side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...