#1 Skrevet Oktober 20, 2015 Hei, Selger mitt justerbare senkesett fra H&R da jeg ikke kommer til å montere dette før salg av bilen. Settet er helt nytt i eske, kun åpnet for å inspisere! Lytter til bud rundt 11.000,- + evt. frakt. Sitter for tiden i Romania på jobb, så bilder og overlevering tar litt tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2016 Bilen er mest sannsynlig solgt, så da løftes dette igjen 7500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2016 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2016 Passer dette b7 quattro også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2016 Står bare B8 i papirene, dog tviler jeg på at de går om hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2016 Det er forskjell på fwd og quattro og mener jeg, dette er til quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2016 Skal passe begge ifølge papirene som følger med, i tillegg til RS4 bla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2016 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...