Anbefalte innlegg

Hei. Noen her inne som kunne vært interessert i motor, girkasse og understell fra en S4 2,7. Har og RS4 panser, dører, frontfanger, bakfanger og manifolder. Har noen store MovIt bremser (345mm og 330mm). 35000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må legge ut priser eller så blir tråden sperret ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på rs4 frontfanger og bakfanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er tilstanden på RS4 framfangeren? orginal? Er det alt for 35000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontfangeren har sprekt opp etter ett møte med en hare. Det er pr dags dato en komplett bil. Men har prøvd å selge bilen sånn den står idag uten hell. Derfor prøver jeg å selge den i deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsmodell?

Har du eventuelt motorstyring som kan selges løst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karosseriet er 96 mod, men S4 delene kommer fra en 2000 eller 2001 mod. Er vel greit å selge med motor men kan se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fraråder alle å kjøpe noe av denne karen, tok fly fra Ålesund for å kjøpe denne bilen. Ifølge han var den i bra stand, både rs4 breddingen på den å alt. "litt småbulker osv".

Kom fram så var det ikke rs4 bredding på den i det heile tatt, det var noe hjemmeoppbygd av sparkel som var sprekt opp på begge sider, fangeren var knekt i alle vinkler med 3 forskjellige farger, sideskjørt var noe rieger greier, motoren ladet 0.02 bar(ja i ladetrykk), det manglet bakseter, ulyd i utløserlager, feilkoder låg inne som tilsa at motorlampe skulle lyse. Det gjorde den ikke (regner med pæren var tatt i instrumentpanelet).

Understell var sterkt preget av rust, å bremsene er slipekant på og begynnende gravrust på så de må dreiest.

 

Hadde han i det hele tatt fortalt noe som lignet på sannheten engang hadde ikke vi vurdert denne bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sa til deg over telefon at bilen hadde en bulk i høyere bakdør etter at det hadde rast ned snø på bilen. Det sitter originalt rs4 panser, framskjermer, frontfanger og bakfanger. Som du ser over her så står det ingenting om rs4 bakskjermer og det sa jeg ifra om på telefon når du ringte at dette var håndlagd. Selger heller ikke noen rs4 bakskjermer. Jeg sa også ifra om at jeg hadde hatt turboras og at jeg da hadde hatt ut motor og byttet begge turboene og levert toppene til Oslo Sylinderservice for sjekk / overhaling. Sa også at jeg hadde kjøpt og montert grenrør i stedet for original eksos. Ga deg også beskjed om at begge manifoldene hadde sprekt og at den gikk på ganske fri eksos. Utløserlageret blei byttet når motor var Jeg vet at ESP ikke er montert i bilen så det vil ligge feil kode på det. Bremsene har ikke slipekant. det kan du bare droppe å prate om. Du fikk faren din eller onkelen din til å ringe etter at du hadde vært der. Og han begynte å true meg over telefon så ikke kom her å prøv deg med noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere noe mer, men her føler jeg at jeg må utdype litt.

Her advarer jeg igrunnen bare folk mot å handle med deg, for jeg brukte faktisk x antall tusen på å reise for å hente bilen din...

 

Jeg sa til deg over telefon at bilen hadde en bulk i høyere bakdør etter at det hadde rast ned snø på bilen.

Okeeei, det er første gang jeg har hørt noe om det....

 

Det sitter originalt rs4 panser, framskjermer, frontfanger og bakfanger.

Forsåvidt sant, men ingenting av det ser ut i tåken.. Du sa også at det var orginale sideskjørt, bakluke og bakrutesenker...

 

Som du ser over her så står det ingenting om rs4 bakskjermer og det sa jeg ifra om på telefon når du ringte at dette var håndlagd.
Riktig, du sa det var "identisk kopi av rs4 og BRA arbeid", å når det i realitet er bare å kaste.. så rimer ikke det med det du fortalte meg.. Jeg spurte SPESIFIKT også om det var mye sparkel, å du sa det var brukt VELDIG lite sparkel....

 

 

Jeg sa også ifra om at jeg hadde hatt turboras og at jeg da hadde hatt ut motor og byttet begge turboene og levert toppene til Oslo Sylinderservice for sjekk / overhaling. Sa også at jeg hadde kjøpt og montert grenrør i stedet for original eksos. Ga deg også beskjed om at begge manifoldene hadde sprekt og at den gikk på ganske fri eksos.
Forklarer fortsatt ikke hvorfor du ikke fortalte meg at der ikke eksisterte ladetrykk i det hele tatt i bilen, har kjørt med biler som manifoilen har nesten vert knekt av på å der har fortsatt vert ladetrykk om ikke susing fra turboen iallefall.. Det eksisterte ikke på din...

 

Utløserlageret blei byttet når motor var Jeg vet at ESP ikke er montert i bilen så det vil ligge feil kode på det.
Når ESP ikke er der får du bare feilkode på "Missing signal from ESP module" (eller noe i den duren) Motoren din hadde feilkode som sa "MIL on" som faktisk sier at motorlampem skal lyse, det gjorde ikke din...

 

Bremsene har ikke slipekant. det kan du bare droppe å prate om. Du fikk faren din eller onkelen din til å ringe etter at du hadde vært der. Og han begynte å true meg over telefon så ikke kom her å prøv deg med noe.
Ta bilder av bilen og skivene du, så får folk se og dømme selv :)Onkelen eller faren min har IKKE ringt deg.

 

Lykke til med salget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.