#1 Skrevet Oktober 21, 2015 heisann Noen som vet om det passer overens med manuell og automat? Mitt er gåent, må bytte dette, Møller skaffer kun komplett MED mellomaksling Hansen Motorsport har inne kun lager, han mener dette passer noen som vet? Min kasse er av 4 trinns Kode CRG (ZF HP18) Vet det finnes en 5 trinns autkasse og, og der er lageret ikke likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2015 Finnes ikke 5trinns automat til C4 chassis nei Kun levert med 4HP kasser , 5HP kom ikke før C5 Angående lager så er dette likt mellom Automat og Manuell mellomaksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2015 Finnes ikke 5trinns automat til C4 chassis nei Kun levert med 4HP kasser , 5HP kom ikke før C5 Angående lager så er dette likt mellom Automat og Manuell mellomaksel Angående kassen så må jeg sette ned foten Bård CST heter den, spurte meg om dette på Møller også, ble nesten litt paff Angående lageret må jeg takke for kjapt svar! da skal jeg bestille på Hansen i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2015 [ATTACH=CONFIG]231641[/ATTACH] Angående kassen så må jeg sette ned foten Bård CST heter den, spurte meg om dette på Møller også, ble nesten litt paff Angående lageret må jeg takke for kjapt svar! da skal jeg bestille på Hansen i kveld Da må jeg sette foten ned for den nedsatte foten din. CST, automatkassa til S6 4,2 har 4-trinn i flere andre kataloger, så det er nok snakk om en hiddenfeil. For eksempel her står det 4 trinn: http://www.partscats.info/audi/en/?i=cat_vag_models&brand=au&number=1323&set=1325&ein=1996&f=175&hauptgr=1234567890&hg=3&grf=031730155&bf=31730&hgug=317&ug=17&parent_id=759202 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2015 En generaltabbe da me andre ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2015 Uansett hvor mange som setter ned foten og hva møller ansatte påstår , så kom 5 trinns automat aldri i C4 :) Kun 4HP18 og 4HP24 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...