Svensk Audi A6 2.7 biturbo selges i deler!

Anbefalte innlegg

Hei.

Tar inn en svensk 2000mod A6 2.7 biturbo quattro manuell i morgen. betaler moms men ikke engangsavgift. Jeg skal ha Motor, girkasse, frambremser og kansje travers. Alt annet er til salgs :) Kan selge hele bilen å om noen kommer med bud. . s ratt, 6 cd veksler, xenon, KM 260000

 

Interiør SOLGT har dørsidene med Bose forsatt

Eksos SOLGT

Frontlykter tydeligvis ødelagt

Alle fangere forsatt til salgs.. Skjermer også

Har bilen forsatt, men motor er tatt ut og skal ha travers, fremnav med bremser og rattsyamme med instrumentpanel. ALT annet er tilsalgs. Om ingen kjøper noe går bilen på dynga!

Kan kjøpe hele bilen for 3k om noen er spesielt interessert.

 

 

Vet at man må ha med pris men litt vanskelig å prise men.. bud starter på 200.- da [emoji14]

 

0890077097.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne kassa til s2 sedanen ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha motorstyringa selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha motorstyringa selv?

Ja...

 

Mørkeblått skinninteriør halveletrisk. Ingen hull eller skader som jeg så nå ikveld :) EDIT: Liiite hull på den vanlige plassen. se bilder. SOLGT

 

Er Fullt bose anlegg med subwoofer og cdveksler bak. Desverre uten bose spillern. Men følger med adapter for å koble på vanlig spiller med rca.

 

Bilen så grei ut utvendig. Noe overflaterust på dørene kansje.

 

Skjekka hva det kosta i engangsavgift på toll.no. Ca 50 000 for å få skilt på den + motor å girkasse da å litt tjafs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skinnseter Solgt :)

P1020148.jpg

P1020137.jpg

P1020138.jpg

P1020139.jpg

P1020145.jpg

P1020146.jpg

P1020140.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tom. Hvis vindusvisker motor forran er 100 % i orden, er jeg interessert i denne. pris?

Også alle stag etc til vindusviskere? pris

pris på frakt til Mosjøen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tom. Hvis vindusvisker motor forran er 100 % i orden, er jeg interessert i denne. pris?

Også alle stag etc til vindusviskere? pris

pris på frakt til Mosjøen

Svarte deg på pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm Pris på hovedlykter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei igjen. Jeg har Bose stereo i min bil, med spiler med en cd. Den Bose boksen du har bak, hvordan kobles den opp i mot Bose anlegget? Det jeg lurer på om jeg har noe bak der boksen skal være, for å koble på en cd boks.( Har ikke sett etter). noen der ute som ve dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei igjen. Jeg har Bose stereo i min bil, med spiler med en cd. Den Bose boksen du har bak, hvordan kobles den opp i mot Bose anlegget? Det jeg lurer på om jeg har noe bak der boksen skal være, for å koble på en cd boks.( Har ikke sett etter). noen der ute som ve dette?

Cd vekslern du snakker om? :) jeg kan se imorgen jeg eller søndag hvordan den er koblet opp om du vil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er dører, rust under list?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slange mellom intercooler og rør mot innsug høyre side? ca 20cm lang med 2 90 grader bøyer. 078 145 746E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slange mellom intercooler og rør mot innsug høyre side? ca 20cm lang med 2 90 grader bøyer. 078 145 746E

Beklager, ska ha alle trykkrør selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det svarte pynte lister i denne eller treverk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det svarte pynte lister i denne eller treverk?

Du ser listene på bildene i post #4 første side :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.