#1 Skrevet Oktober 24, 2015 (endret) Henta meg en motor idag, som ser tilsynelatende ut til å være i god stand. Selger så og si alt rundt blokk / topp, utenom turbo og tur / retur vann og olje. Det fulgte i tillegg med ubrukte ARP stunds til topp, med undercut. Brakett for motorfester inkl fremre foring: SOLGT Eksosmanifold: 400,- Veiv fra 2.2 AAN: SOLGT AAN kammer: 500,- ARP stunds: SOLGT Vannrail: SOLGT Fuelrail: 400,- Innsug: 500,- Dyser: 500,- Wastegate: 450,- Vannpumpe: 200,- Oljefilterhus: 300,- Bunnpanne: SOLGT Blokk: SOLGT 5 stk coiler med deksel: SOLGT AAN Topp komplett med kammer og kamdrev, alle kambukkene: SOLGT Oppdaterer listen etterhvert som jeg får sortert delene, og ser hva som faktisk ligger i hyllene mine. Ta kontakt pr PM eller sms på tlf 404 93 201. Mvh Tom Erik Skaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2015 (endret) Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2015 Blokk m/veiv, ARP studs, motorfestebraketter og vannrail er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2015 Har du brakett som holder servopumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2015 Har du brakett som holder servopumpe? Det tror jeg faktisk ikke. Jeg må se nærmere etter i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2015 Topp er lagt til i listen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2015 Jeg trenger coiler + deksel! vet du om alle fem er ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2015 Ikke brukt de selv, så kan ikke garantere noe. 1000,- + frakt, coilene ble tatt av dekslet for å vaske dekslet. Har alle skruer etc liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2015 Har også en resirk i alu liggende. Levert av TS Racing. 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 26, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 27, 2016 har du ledningsnettet også? gasspjeld, veivsensorer med brakett, bankefølere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2016 har du ledningsnettet også? gasspjeld, veivsensorer med brakett, bankefølere Kun det som står listet opp, og det som er solgt står merket solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...