#1 Skrevet Oktober 25, 2015 Hei! Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt her. Jeg har en Audi A6 som er importert fra tyskland. Jeg har bygd om fra halv FIS til full FIS display. Problemet jeg har er at etter det nye displayet ble montert så er gir indikator til automaten blitt borte. Får feil melding i VCDS om at det ikke er kontakt med hjerne. For meg så virker det som på halv FIS så får den signal fra en ledning som ikke er koblet inn på samme kontakt åpning som full FIS display. Har prøvd å finne kobling skjema for halv FIS display for den grønne og blå kontakten. Men finner bare for de med full FIS display. Jeg hadde ikke den grå kontakten bak så den er koblet opp og montert av meg, men det er det bare signaler til radio og nav som skal inn på. Har sett en guru fra usa som er flink med dette som mener at signal kan komme via visker armen, men han er ikke sikker. Der hadde jeg nemlig kontakt inn på hendelen med 2 ledninger som går til noe med visker posisjon og jording. Men vet ikke. Håper noen her har mulighet til å hjelpe med dette problemet. Sjekket med en kontakt fra norsk 99 modell med full FIS og can ledningene mine var på samme kontakt som han sine. Hvis det er can signal i mine da? Men det skal det vel være i en 2000 modell A6. Det nye displayet kommer fra en norsk A6 fra 2003. Har prøvd alle instillinger i VCDS som kan byttes på, men ingen forskjell. Får ikke frem radio i midt displayet heller. Har koblet ledninger fra radio til den grå kontakten. Håper det er noen der ute som har mulighet til å hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2015 Kan hende Jacek kan hjelpe deg. Søk i forumet etter hans navn; Jacek, så finner du også hans tlf nummer. Han bytter bla FIS-display i speedometeret... Eller se her, da slipper du å søke: http://forum.vacn.no/showthread.php?260852-BILLIG-reperasjon-av-dårlig-FIS-skjerm-til-VDO-speedometer&highlight=Jacek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2015 Hei! Takker for det, skal prøve å ringe han imorgen å høre om han kan noe om dette også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...