TA Technix coilover A4 B7 noen erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Fungerer helt greit, men er jo ikke storkvalitet. Blir fort mykt følte jeg. Org. S-line synes jeg var bedre å kjøre med og balansert ved aktiv kjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer helt greit, men er jo ikke storkvalitet. Blir fort mykt følte jeg. Org. S-line synes jeg var bedre å kjøre med og balansert ved aktiv kjøring.

ok, om de er litt "myke" så blir det jo mer komfort og det er helt greit. skal ikke brukes på bane så kanske de duger greit til normal bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes de var i overkant harde å kjøre med... Vanskelig å få justert bak også :) De sto på høyeste mulige gjenge, men det var fortsatt alt for lavt.

Eller standard kvalitet på billigsett.. ruster fort. Men et greit sett for prisen, man får det man betaler for :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes de var i overkant harde å kjøre med... Vanskelig å få justert bak også :) De sto på høyeste mulige gjenge, men det var fortsatt alt for lavt.

Eller standard kvalitet på billigsett.. ruster fort. Men et greit sett for prisen, man får det man betaler for :)

sant, prisen er lav og er vel for en grunn. synd hvis mulighet til å justere ikke funker etter formål. Da er formålet "borte", hehe.. Bør jo få opp rumpa litt og få lite stuk på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt flere biler med TA Technix coilover A6, Polo 6n, S4 B5....

Kort oppsummert:

TA Technix er rimelig og helt super greit i forholdt til pris.

Slitasje messing holder de lenge.

Man får muligheten å justere bilen inn i en slik høyde at man synes den er tøff.

Man får de godkjent på bilen.

Grei å kjøre på vis man ikke skrur de for lavt ned for da blir de fort litt stumpete.

Detter er typisk et sett for de som ønsker bilen litt lavere/tøffere og ikke de som ønsker bedre kjøreegenskaper.

Tåler dårlig salt/vinter for da ruster de fort og kan ikke justeres mer, men dette unngår man med å sette bilen i den høyden man ønsker og la de vær slik.

Det positive med det negative her er at om man ønsker no mer en de som står her eller søker noe som er bedre, så er det lett å få tak i et sett som gir deg akkurat det du vil ha om det kjøreegenskaper eller lavest mulig bil.

Men et coiloversett som er av god kvalitet når det gjelder kjøreegenskaper, korrosjon o.l. koster fort fra 6-7 tusen til 15-20 tusen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.