#1 Skrevet Oktober 28, 2015 Hei som overskrift sider. Hvordan stiller jeg klokken på bilen min. Er vant til at man bruker en av to "pinner" i instrumenthuset, tenker jeg rett? prøvde, men kom bare opp mange av de varsel indikatorene i feltet i midten i instrumenthuset. anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2015 Skal ikke denne stille seg selv? Jeg hadde en 01 modell og der var det et "radio signal" tegn ved siden av klokka, noe som indikerer at den hentet klokkeslett selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2015 Uansett om den stiller seg selv eller ei (radiour er ekstrautstyr), så er Mosjøen for langt nord for at radiosignalene rekker frem. Ellers så husker jer ikke hvordan det gjøres på denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2015 Dra i pinnen og vri til høyre for min og venstre for timer. Hvis jeg husker riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...