Angeleyes; Elsket og hatet endelig på min bil :D

Anbefalte innlegg

Jaja, etter år og dag med venting kom plutselig lyktene i posten!(takker TWG for Utrolig god hjelp og underholdene telefonsamtaler i ventetiden : vinke : )

 

Har siden tidenes morgen irritert meg over de orginale chroma lyktene foran, og hvordan de bryter mot resten av "stuket" på bilen som holder en mere mørk og dyster stil. Skal ikke ha en eneste chroma del på bilen utenom reflektorene foran i lykta! (JA jeg vet at eksostuppene mine er rustfrie..skal byttes ut de og..med tiden)

 

Valget om hvilken lampe jeg skulle ha var jo en test i seg selv.. har jo bare brukt 2/0,5 år på å finne ut av det, men endag så leste jeg en post om at TWG hadde modda bilen til far sin, og da måtte jo bare jeg også ha. ENDELIG! Men en ting var jo sikkert, at de skulle være sota innvendig. Og det var jo disse. Dog, med Angeleyes. : klø :

Og ja, har diskutert frem og tilbake med meg selv om det skulle bli angeleyes eller ikke, men på bildene ser dere jo hvordan det ble. Så da kan jeg jo avslutte historien der så fint, også kan helle dere titte på bildene og kommentere. Er dårlig kvalitiet på bildene forresten...

 

PS: Vet det er mange som ikke liker Angeleyes lykter, men kom med en kommentar fordet! : dum :

 

PS2:JA, skal senke den mere etterhvert og bilde 1 og 2 er føre/etter.. : rock :

33333333333333333333333333333.jpg

DSC01637.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble kjempefornøy hvertfall, så jeg legger ut noen flere bilder : ja :

Untitled-1.jpg

DSC01622lavere kvalitet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel en av dem som egentlig synes Angeleyes er forbeholdt bimmere, men dem kledde faktisk din bil.. Ble meget pent det der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Vet det er mange som ikke liker Angeleyes lykter, men kom med en kommentar fordet!
Gjør akkurat det DU synes er fint med bilen din. Hva alle andre mener er uvesentlig. Men jeg skal være enig i at det er alltid hyggelig å få positive tilbakemeldinger på det man har gjort. Jeg synes det du har gjort har blitt veldig fint. Stå på, med egne meninger! LYKKE TIL : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med Mads ang. angeleyes og bmw, men så slettes ikke værst ut dette nei.. At de er svarte gjør de mange hakk bedre enn om de hadde vært chrome!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første vag som jeg synes har kledd detta,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads og Knut-Richard: ja, hadde samme syn som dere og var veldig spent på resultatet, og ble rimelig positivt overrasket når jeg så hvordan det ble. Skulle hatt mere blå/hvit farge på ringene. Da hadde jeg vært 110% fornøyd :stikke:

 

Arne: jo gjør det, men det kom ut litt feil på første post'n : dum :

Men det er jo alltid gøy å glede flertallet også : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det ble veldig fint ja! Ble mye sintere etter min mening :)

 

BTW, veldig fin garasje du har der ser det ut til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blei tøft eg. Svart er bedre enn chrome i alle fall.

Syns forøvrig også at resten av bilen var tøff : ja :

 

PS: For eit fint garasjegolv du har : eek :: faint :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt mere blå/hvit farge på ringene.

 

Du kunne prøvd å byttet diodene i de, kanskje en mulighet det... . : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ble knall jeg.

Hadde selv angel eyes på min Golf 3.

Det viktigste er vel uansett at du gjør det du selv mener blir best..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut-Richard: fant ingen her i Mosse-distriket som hadde sånne små dioder.. Så jeg har sjekka. Noen peil kanskje? slike små små parklys pærer i bare glass uten sokkel, ser ut som maur nesten : gb :

 

joda, garasjen er flisbelagt for en del år siden da det var så slitsomt å vedlikeholde betonggulvet.. Ikkenoe å utsette på arbeidsstedet i allefall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ble jo kanonbra det Anders!

Bra at vi omsider fikk fiksa det, sjøl om det tok SINNSYKT mykkje lengre tid enn planlagt!!!

Syns dem lyktene der blei skikkelig bra da, og lyset i linsene e jo også SINNSYKT mykkje bedre enn orginalt, så sånn sett e det jo ikkje "bare" jåling, men også litt "bruksverdi" Syns dessuten at det e kult med heile Angel-eyes ringa, istedenfor sånn som hella og in-pro har, der det e "skjøt" nede på midten av ringen...

 

(har sendt mail angående senkesett til tyskland, men venta fremdeles på svar.. )

 

Mvh

 

Trond Wiggo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ble skikkelig bra.. Bilen er tøff den, sett den endel her hjemme i moss..

Lyktene er mye tøffere sota enn i chrom..

 

Skulle ønske de lagde slike til min å, men det gjør de ikke : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond:

Ja, linsene fungerer overraskende bra.. prøvde å stikke tryne inn i strålen for å se om det blenda bra.. vel.. au sier nå jeg : dum : hehe

 

Også helt enig med at de ser bedre ut enn de andre AE-lyktene til In-Pro osv..

OffTopic: er vel bare å sende meg et sett GTI i posten tenker jeg trond : ja :

Såfort du får svar da.

 

Lasse: takk takk! Mener å ha sett bilen din òg suse rundt i Moss til tider, men er jo ikke hjemme hele tiden så det er en stund siden. Sikker på ikke noen franske eller engelske bedrifter som lager slike til din da? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig bra med de lyktene på bilen din!

litt o.t men hvilken bil som står på sida i garasjen din? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med Mads ang. angeleyes og bmw, men så slettes ikke værst ut dette nei.. At de er svarte gjør de mange hakk bedre enn om de hadde vært chrome!

 

Må føye meg til i rekken over de som syntest dette var mye tøffere enn forventet. Men jeg syntest panseret gikk for langt ned over grillen.

 

Stå på og gjør det du synest er pent!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt o.t men hvilken bil som står på sida i garasjen din? : smil :

 

Ligner på 1966 Shelby GT 350 H ????

I såfall: grinning-smiley-043.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja...står respekt mustanger uansett synest eg.... :)

men lurte på hvilken motor og modell......men nokk O.T.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelige svar :D

 

litt ot;

1966 Shelby Mustang GT350H.

289 cu HighPerformance @ 306bhp

Taes kun ut for å lufte seg i solaMAX 2 ganger om sommeren når det har vært fint vær i 3 uker i strekk eller noe.

Og nei, den er nok ikke min : oppgitt:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble kjempefornøy hvertfall, så jeg legger ut noen flere bilder : ja :

 

ser råflott ut! meget pen golf IV

fin garasje med fliser forresten.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg digger AE og synes bilen din ble rå,skikkelig rå den IV`n din. :tilber:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble pent de der.

Har samme lyktene i chrom selv med 6000k Xenon innsats.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.